Reklamasjoner
Betingelser for retur og reklamasjon
For å påberope seg feil på varen (transportskade, se nedenfor) skal kunden reklamere til Wulff Supplies omgående, dog senest 14 dager fra leveringsdato samt, i henhold til rutinebeskrivelsen nedenfor, returnere varen.
Kunden skal ankomstkontrollere alt gods for å verifisere at varen er feilfri. Transportskader skal påpekes til sjåfør ved mottak av godset. Kommer reklamasjonen inn etter 14 dager, forbeholder Wulff Supplies seg retten til å avgjøre hvordan ansvarsforholdet til kunden håndteres. Ingen retur av varer aksepteres uten etter avtale med Wulff Supplies.
Alle artikler må returneres i originalemballasjen.
Håndteringsgebyr for returer forårsaket av kunde beregnes til 10% av ordreverdien, eller minst kr. 300,-. Ingen retur mottas uten returnummer.
Begrenset tid for retur som ikke er relatert til garanti eller feil: 1 måned.
Returtransportskade forårsaket av defekt emballasje er ikke dekket av garantien. Ved reklamasjon skal kunden kontakte Wulff Supplies kundeservice per telefon 810 30 123 eller e-post kundeservice@wulffsupplies.no
Ved reklamasjon skal det alltid oppgis følgende opplysninger for å motta et aktuelt returnummer:
- Artikkelnummer
- Ordrenummer
- Fakturanummer
- Årsak til reklamasjonen
Obs: Mottatt returnummer ikke er likestilt med godkjent reklamasjon.
Returnummeret er gyldig i 14 dager og Wulff Supplies skal under denne tiden ha mottatt varen i retur.
Eventuelle transportskader som følge av mangelfull emballering debiteres kunden. Wulff Supplies forbeholder seg rett til produktkontroll av varen samt debitering av testavgift på NOK 250,- pluss moms dersom det ikke finnes feil ved varen og reklamasjonen underkjennes.